Je kunt alle e-mailtransfers die naar je WeTransfer-account zijn verstuurd, bekijken en downloaden op het tabblad met ontvangen transfers in de app. Alle gedownloade bestanden worden opgeslagen bij 'Bestanden' of 'Downloads' op je apparaat.
Het maakt niet uit hoe groot je bestanden zijn; als je WeTransfer gebruikt voor meer dan één bestand tegelijk, wordt er gewoon een zip-bestand gemaakt. Je kunt onze transfers meestal openen door erop te dubbelklikken in de map waarnaar je ze hebt gedownload.
Ga naar wetransfer.com op je mobiel, pak de link, stuur deze naar jezelf en open hem op je pc. Makkelijk. 😎 Je hoeft je bestanden maar één keer te uploaden en je kunt de link daarna delen met zoveel mensen als je maar wilt.
Download de Windows Firewall probleemoplosser. Zodra je deze opstart vink op Pas reparaties automatisch toe aan. Druk vervolgens op Het toestaan van delen van bestanden en printers aan. Laat de probleemoplosser zijn werk doen.
Navigeren door de WeTransfer-app is erg simpel. Met een paar swipes en tikken kies je de juiste bestanden en kan het uploaden beginnen. Desgewenst kun je de 'transfer' pauzeren om hem later weer voort te zetten. De Android-app vereist versie 4.0.3 of nieuwer en tenminste 5,3MB aan vrije opslagruimte.
De WeTransfer-app is nu ook beschikbaar voor Android-apparaten! De WeTransfer-app is pas net uit en nog steeds in ontwikkeling, dus we gaan er nog allerlei leuke functies aan toevoegen.
Zo werkt het: 1. Je hebt een e-mail van WeTransfer ontvangen waarin staat dat je een transfer hebt ontvangen. Open de mail en tik op de knop 'Download je bestanden'.
Als je een bestand niet kunt openen, kan dit een van de volgende redenen hebben: Je hebt geen rechten om het bestand weer te geven. Je bent ingelogd bij een Google-account dat geen toegangsrechten heeft. De juiste app is niet op je telefoon geïnstalleerd.
Controleer uw netwerkverbinding. Schakel over naar een ander netwerk of gebruik Wi-Fi en probeer het opnieuw. 2. Gebruik een andere browser om het bestand te downloaden en controleer of het probleem zich nog steeds voordoet.
Als je upload via de gratis service
Wanneer je transfers via de gratis service (op https://wetransfer.com) verstuurt, zijn deze 7 dagen beschikbaar. Daarna vervallen ze en worden ze van onze servers verwijderd.
Wat is WeTransfer? Met WeTransfer kunnen gebruikers eenvoudig grote bestanden versturen. Via de website wetransfer.com kun je jouw bestanden uploaden en een aantal e-mailadressen invoeren van de beoogde ontvangers. De ontvanger krijgt een link en kan de bestanden met een paar kliks downloaden.
De meest voorkomende reden is dat je op onze bouncelijst staat. Dat betekent dat onze e-mails worden geweigerd door je mailserver. Sommige e-mailprogramma's denken echter dat we spam zijn. In dat geval kun je ons e-mailadres, [email protected], whitelisten of toevoegen aan je vertrouwde contacten.
Het kan ook gebeuren dat je transfer niet start, omdat je je bestanden hebt geopend in een ander programma of een andere app als je ze uploadt. Als je bijvoorbeeld een video hebt geopend in bepaalde bewerkingssoftware terwijl je het uploadt, mislukt de upload en dus ook de transfer.
De standaardinstelling voor Automatisch opslaan is Aan voor bestanden in de cloud. Als u Automatisch opslaan voor een bestand op Uit instelt, wordt dit onthouden. Elke keer dat u dat bestand opent, staat de functie uit.
Een bestand openen
Voer een van de volgende handelingen uit: Open de Verkenner en dubbelklik op het bestand, of klik er met de rechtermuisknop op en selecteer Openen. Open de Office-app waarin u het bestand hebt gemaakt en selecteer het bestand in de lijst Recent.
Wil je gemakkelijk documenten bekijken en bewerken op je Android-toestel, dan kun je eigenlijk niet om de officiële apps van Google heen: Google Documenten, Google Spreadsheets en Google Presentaties, die allen onderdeel uitmaken van Google Drive.
Tik in de WeTransfer-app op het plusje en kies 'Foto- en videobibliotheek' of 'Bladeren'. Selecteer vervolgens alle foto's, video's of andere bestanden die je met WeTransfer versturen wilt.
Via de gratis dienst WeTransfer kunt u bestanden tot 2GB in één keer versturen. Het gebruik van de gratis versie is eenvoudig. Er is zelfs geen registratie nodig: Ga naar www.wetransfer.com.
Sluit de telefoon met een USB-kabel aan op de computer. Tik op je telefoon op de melding 'Dit apparaat wordt opgeladen via USB'. Selecteer onder 'USB gebruiken voor' de optie Bestandsoverdracht. Er wordt een venster van Android File Transfer geopend op de computer.
Zorg ervoor dat je bent ingelogd en ga naar het deelvenster 'Verstuurd'. Daar kun je de muisaanwijzer op de betreffende transfer plaatsen, waarna er twee opties worden weergegeven: de transfer doorsturen of de downloadlink kopiëren.