Flemming en Typhoon schreven speciaal voor Albert Heijn het nummer 'Allemaal Oranje' waarbij verbinding centraal staat.
De supermarkt laat onder andere het gastland van het toernooi in zijn communicatie links liggen en heeft een spot opgenomen met daarin onder meer de boodschap: 'Waar we ook zijn, we zijn thuis'. In het spotje spelen zanger Flemming (26) en rapper Typhoon (38) een hoofdrol.
Zanger Mart Hoogkamer heeft zaterdagavond tijdens de live special van I Want Your Song op SBS6 het nieuwe voetbalvolkslied en de winnende songwriters bekendgemaakt.
Donderdag 23 mei trapte Maan de campagne van Albert Heijn af bij de Bussumse Voetbalvereniging SDO door haar lied te zingen voor honderden mini-leeuwinnen en andere Oranje-voetbalfans.
In het spotje spelen zanger Flemming (26) en rapper Typhoon (38) een hoofdrol. Er is iets fout gegaan!
Harry Piekema, bekend van zijn rol als AH-supermarktmanager Meneer van Dalen, heeft een opvolger: Ilse. Via een introductiefilmpje op de Facebookpagina van de supermarktketen stelt ze zichzelf, haar vriend, hun zoon en de huisdieren voor.
Albert Heijn gaat voor een veiligere weg. In zijn clip met rapper Typhoon en singer-songwriter Flemming zijn verschillende Oranjespelers te zien, onder wie aanvoerder Virgil van Dijk. Ook worden oranje sinaasappelen getoond die in het supermarktschap liggen en juichende Nederlanders voor hun televisie.
Er zijn in totaal 15 verschillende Oranje Patches. Voor de Oranje Patches geldt: op=op.
Hamstéééééren met z'n allen🎶 Deze week gaan we. weer hamsteren bij Albert Heijn. Met deze week in.
Los met z'n allen is een nummer van de Nederlandse zanger Gerard Joling uit 2021. De single gaat volgens Joling over de tijd wanneer mensen weer naar evenementen kunnen gaan.
Het lijkt zondag wel alsof het wereldkampioenschap voetbal in Liempde al begonnen is, maar niets is minder waar. Het dorp is namelijk het decor voor de nieuwe videoclip van Jan Biggel: Nederland, onze kampioen!
Scoort FLEMMING met “Automatisch” dé zomerhit van dit jaar? Vandaag brengt FLEMMING zijn nieuwe single 'Automatisch' uit. Het is de zomerse opvolger van zijn twee hits 'Amsterdam' en 'Zij Wil Mij'.
Wel Herman van Veen die op TV plagerig zingt: 'Opzij, opzij, opzij, we hebben ongelofelijke haast. ' IJverig, met z'n allen lekker individueel zijn, herkenbaar, vrolijk liedje, doe maar gewoon: Liga bedacht de ultieme retroreclame.
Zangeres Stephanie Struijk (34) is de stem van de AD-commercial. Ze vertelt over haar eigen tekst, haar nieuwe album en waarom ze afstand deed van haar artiestennaam Stevie Ann.
In 2011 openden we onze eerste winkel in België. De teller staat nu op meer dan 50 winkels. Op deze pagina vind je informatie over jouw winkel, boodschappen doen in coronatijd en wat je kunt doen als je niet tevreden bent over jouw winkel.
Daarnaast biedt Albert Heijn klanten de mogelijkheid om zich als Oranjefan te laten zien. Klanten krijgen bij 15 euro aan boodschappen een gratis oranje patch voor op je favoriete kledingstuk. De patches zijn gemaakt van gerecycled materiaal en gaan extra lang mee.
Met de WK patches biedt Albert Heijn hun klanten de mogelijkheid om zich als Oranjefan te laten zien, zonder dat ze zich hiervoor als een idioot hoeven te verkleden. Een patch maakt namelijk van elk kledingstuk, ongeacht de maat of stijl, vrolijke oranje merchandise!
In September 2012 opende de eerste Duitse AH to go-winkel in Aken. Maar de 'bescheiden groei' die de Duitse winkels lieten zien beloofden waarschijnlijk te weinig toekomst. In Duitsland zijn supermarkt Rewe en Arial ook al actief met To go-winkels.
blauw. Pittig oranje kan ook goed samengaan met blauw, de complementaire kleur op het kleurenwiel. Ook al lijkt het op het eerste gezicht het perfecte recept voor een ramp, werkt het met één accentstuk (een broek, rok of vest) verbluffend mooi – en totaal niet storend.
Kleurenpsychologie in de praktijk
De Albert Heijn gebruikt veel lichtblauw, een kleur die mensen op hun gemak stelt. Daarnaast gebruikt de AH in de winkel ook veel oranje.
Met kleurenoverzicht. Albert Heijn gebruikt veel lichtblauw in zijn winkel (en huisstijl), en lichtblauw is ook de hoofdkleur van Coolblue (duh) en van bol.com. Blauw is namelijk een aangename rustige kleur, die betrouwbaarheid uitstraalt en mensen op hun gemak stelt.
De dochter van supermarktmanager Ilse en Bart is geboren en ze heet Robin. In de nieuwe social video wordt ze geïntroduceerd. Om dit feestelijke moment met klanten te vieren, trakteert Albert Heijn op woensdag 1 september in alle winkels op beschuit met muisjes.