De gelovige djinn mogen elk bot eten waarover de Naam van Allah genoemd is, omdat de boodschapper van Allah (Allahs zegeningen en vrede zijn met hem) hen niet toestond om iets te hebben waarover Allahs Naam niet genoemd is – die zijn voor de koeffaar (ongelovigen) van onder de djinn.
Aan djinns en mensen wordt een aantal vergelijkbare eigenschappen toegeschreven, zoals het vormen van sociale gemeenschappen, het geboren worden en het sterven en ook de gevoeligheid voor beledigingen. Maar anders dan mensen worden djinns geacht onzichtbaar te zijn, tenzij zij zich zelf zichtbaar willen maken.
Vooral op donkere, vochtige en verlaten plekken zijn ze dol. Ze leven in families in de schaduwwereld die in principe hetzelfde werkt als onze wereld.'' Djinns zijn geen overleden voorouders, stelt Mohammed, maar gevallen engelen, geestelijke wezens die veraf leven van de zegen Gods.
Het valt hem op dat patiënten djinns vaak waarnemen met meerdere zintuigen. Ze horen niet alleen stemmen, maar ze zien ook een donkere gestalte voor zich, ze ruiken een vieze geur en ze hebben het gevoel dat er iemand achter hen staat en een hand op hun schouder legt.
Jin 晋语 Het Jin-dialect wordt vooral gesproken in het noorden van China. Zo communiceren veel inwoners van de provincie Shanxi en de regio Binnen-Mongolië in Jin (晋语) met elkaar. Daarnaast wordt het dialect gesproken in delen van Hebei, Henan en Shaanxi.
De niveau's van Bezetenheid door de Djinn
De Djinn heeft vaak de beschikking over het gehele lichaam en veroorzaakt ook vaak black-outs en de patiënt valt ook vaak flauw. Dit soort gevallen zien we bij Sihr en erge gevallen van `Isq (Djinn 'Aseeq).
Maak duidelijk dat je begrijpt dat ze willen helpen maar dat ze niet mogen slaan omdat dit verkeerd geïnterpreteerd kan worden en dat ze binnenshuis bijvoorbeeld ook geen rook mogen creëren. Samen bidden en lezen uit de Bijbel mag wel.
“Iedereen die dit (ayat al kursi) reciteert als hij in de. ochtend opstaat wordt beschermd tegen de djinn tot de. avond, en iedereen die dit in de avond reciteert wordt. beschermd tegen de djinn tot de dageraad.”
Degene die getroffen is door Sihr dient dit niet te bestrijden met Sihr. Dit omdat slechtheid niet weggenomen wordt door een andere vorm van slechtheid te begaan. Zo wordt ongeloof ook niet weggenomen door een andere vorm van ongeloof. Slechtheid kan alleen weggenomen worden door goedheid.
De demon dringt de organen van de patiënt te bewegen en zich op een ongewone manier te gedragen. Dus iemand die ontkent dat de djinn het lichaam van de mens binnenkomt en die Islamitische sjeiks en de soenna tegenspreekt, moet bewijzen geven die zich niet op Koran of hadith baseren.
Torun: 'In de Koran staan meerdere verhalen die over katten gaan. Het is zelfs zo dat je als moslim maar beter goed voor katten kunt zorgen, wil je later in de hemel komen.
Wat zegt de islam over slaapverlamming? Al-Kaboes is een kwaal die een persoon voelt wanneer hij in slaap valt en hij zich inbeeldt dat iets zwaars tegen hem aandrukt, hem knijpt en zijn ademhaling beklemt. Vandaar dat hij niet kan praten of bewegen, en hij bijna verstikt omdat zijn luchtwegen worden geblokkeerd.
Als je gaat slapen, ga dan op je rechterzijde liggen en niet op je buik. Het is goed om voor het slapen gaan eerst Aayat al-Koersi te reciteren, dan soerat al-Ikhlaas, soerat al-Falaq en soerat an-Naas.
'Zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, en hun aantrekkelijkheden niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is, en zij moeten hun sluiers over hun boezems dragen. ' Zo luidt een van de regels in het heilige boek van de moslims, de Koran, over vrouwelijke bedekking.
Soera An Nas, hoofdstuk 114, biedt bescherming tegen elk kwaad door invocatie van Allah (swt).
Als er zich geen Engelen bevinden in het huis, zal het een woning voor de duivels worden. Met betrekking tot het lezen van Soerat al-Moezzammil en Soerat al-Moelk wanneer je gaat slapen, zijn er overleveringen die aangeven dat het is aanbevolen om Soerat al-Moelk te lezen voor het slapen gaan.
Met een retorische vraag zegt Allah swt: Is Degene Die over datgene waakt wat iedere ziel verworven heeft? [13:33] het antwoord is “ja beste gelovigen”. Het is Allah swt de Waker die engelen heeft aangesteld als wakers over jullie zielen.
Dus de sunna in deze kwestie (het gapen) is proberen het gapen te weerhouden, niet te spreken bij het gapen en het plaatsen van de hand op de mond. Door middel hiervan zal het gapen weggaan met de Wil van Allah aangezien het gapen van de duivel is.
Het boze oog is dus een vorm van jaloezie of afgunst (hasad). Het boze oog kan op twee niveau's werken: bewondering en hekel. Bij bewondering van iemand of iets, is het slechts de blik van bewondering of uitbundige vreugde die overmatig is, zonder dat de verwijdering van voorspoed de bedoeling was.
Het gebed zonder Woedoe' wordt niet aanvaard, ongeacht of de rest van de daden en uitspraken van het gebed aanwezig zijn. Ibn cOmar heeft overgeleverd dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) heeft gezegd: “Geen gebed zal geaccepteerd worden zonder reiniging.”
Als je iets voelde veranderen bij je hoofd, nek, vingertoppen of rug is er sprake van zwarte magie. Tijdens het noemen van die zin kan het zijn dat je een persoon in gedachten krijgt, beelden ziet, een naam ziet of hoort. Kortom, mogelijk krijg je informatie over de persoon van wie de zwarte magie af komt.
“De Profeet -sallallaahoe 'alayhie wa sallam- verbood het doden van mieren, bijen, de hop en rupsvogels.” Dit geldt alleen als zij geen schade berokkenen. Wanneer zij echter wel schade berokkenen, dan geldt voor hen hetzelfde als de vijf dieren die vermeld zijn in de overlevering.
Op deze wijze zal er niets meer op de aarde over zijn. Boven en beneden zal verdriet heersen over de verschrikkelijke Dag des Oordeels, waarvoor iedereen bang behoort te zijn. Het firmament, bomen, planten en de vier elementen, stenen, vogels en dieren zullen in doodsangst verkeren vanwege dat ijzingwekkende Oordeel.