Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
Als je de optie om te bevestigen dat jij het bent niet ziet, kun je het volgende doen: Voeg verificatie in 2 stappen toe aan je account en wacht minstens 7 dagen. Probeer het dan opnieuw. Meer informatie over hoe je verificatie in 2 stappen aan je account toevoegt.
Je hebt geen verificatiecode gekregen
Als er een sms met een verificatiecode naar je telefoon is gestuurd, ga je na of je abonnement en mobiele apparaat ondersteuning bieden voor de levering van sms'jes. De leversnelheid en beschikbaarheid kunnen verschillen per locatie en serviceprovider.
Als u een bericht wilt herstellen naar de oorspronkelijke map, klik dan met de rechtermuisknop op het item en selecteer vervolgens Herstellen. Als u een bericht naar een andere map wilt terugzetten, klikt u met de rechtermuisknop op het item en selecteert u Verplaatsen > Verplaatsen naar een andere map.
Er kunnen een aantal redenen zijn waarom uw Gmail-account geen e-mails ontvangt. Elke e-mail die u ontvangt, neemt ruimte in beslag. Als uw Google-account onvoldoende opslagruimte heeft, kunt u geen nieuwe e-mails ontvangen. Het kan zijn dat je de verkeerde Gmail-instellingen hebt of een trage internetverbinding.
Als je je telefoon niet kunt ontgrendelen, moet je deze wissen. Vervolgens kun je de telefoon opnieuw instellen en een nieuwe schermvergrendeling instellen. Als je niet kunt inloggen op je Google-account, kun je informatie krijgen over hoe je je account kunt herstellen.
Je kunt het volgende doen: Controleer of je de gebruikersnaam en het wachtwoord correct hebt opgegeven. Als je authenticatie in twee stappen gebruikt, moet je misschien inloggen met een app-wachtwoord in plaats van je gewone wachtwoord. Als je nog steeds niet kunt inloggen, volg je deze stappen voor probleemoplossing.
Deze melding krijg je wanneer het wachtwoord niet juist is ingevoerd. Ga eens naar instellingen > apps > Gmail > opslag > gegevens wissen. En stel daarna je Gmail opnieuw in.
aanmelden = Toegang krijgen tot een computer (of bepaalde onderdelen hiervan) met behulp van een gebruikersnaam en wachtwoord. Meestal inloggen genoemd. Login = Wanneer je contact maakt met Internet of een ander netwerk, moet je je bekend maken door middel van een gebruikersnaam.
Uw account kan worden uitgeschakeld als u een geboortedatum heeft opgegeven die niet voldoet aan de minimum leeftijdsvereisten voor het hebben van een Google-account. Als u uw geboortedatum verkeerd heeft opgegeven en uw account is uitgeschakeld, leest u informatie over hoe u uw Google-account weer kunt inschakelen.
Problemen oplossen met basisstappen
Open een browser (zoals Chrome of Firefox) en laad een website om je verbinding te testen. Als de website niet wordt geladen of als je geen verbinding kunt maken, raadpleeg je informatie over verbinden met een wifi-netwerk of verbinden via mobiele data.
Het gaat om data die is opgeslagen op Drive, Docs, Sheets, Slides, Jamboard, Gmail, Photos, Drawings, Forms en Sites. Google gaat gebruikers drie maanden voor tijd e-mails en notificaties sturen en de mogelijkheid aanbieden alle data te downloaden of het account te heractiveren.
Als je steeds opnieuw moet inloggen, ligt dat mogelijk aan cookies in je browser. Cookies slaan websitevoorkeuren op, zodat je instellingen blijven behouden als je een website vaker bezoekt.
Gmail-mailtjes komen niet aan
De problemen zijn bij ons in onderzoek en er wordt hard aan een oplossing gewerkt.
De synchronisatie-instelling zoeken
Sluit de Gmail-app. op je mobiele apparaat. Tik onder Persoonlijk op Accounts. Vink het selectievakje Gegevens automatisch synchroniseren aan of verwijder het vinkje.
Ga naar Instellingen > Mail > Accounts om te checken of de instellingen van het account juist zijn. Een snelle manier om problemen met een app op te lossen is om deze af te sluiten en opnieuw te starten. Dit kan ook het probleem oplossen als de Mail-app niet werkt.
Een Google-account bestaat uit een e-mailadres en wachtwoord. Hiermee logt u in bij diensten zoals Gmail, Drive, Google Foto's en YouTube. Het is dan ook erg vervelend als u het wachtwoord niet meer weet.