Outlook starten in de veilige modus om het scherm 'Bezig met verwerken' op te lossen. Als Outlook niet meer reageert bij een scherm met de tekst 'Bezig met verwerken', sluit u Outlook. Vervolgens start u het programma in de veilige modus, sluit u het en opent u het in de normale modus om het probleem op te lossen.
Start Outlook opnieuw en schakel de invoegtoepassing uit die het probleem veroorzaakte. Start daarna Outlook opnieuw. Zorg dat u het proces van opnieuw starten-uitschakelen-opnieuw starten uitvoert voor elke invoegtoepassing die oorspronkelijk in Outlook is ingeschakeld.
Klik op de knop "Wijzigen" en wacht tot het installatieprogramma is geladen. Selecteer de optie "Opnieuw installeren of repareren" en klik vervolgens op "Volgende". Selecteer "Office opnieuw installeren" en vink vervolgens de knop "Installeren" aan.
Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen. Opmerking: De optie Herstellen is niet beschikbaar als u gebruikmaakt van Outlook 2016 om verbinding te maken met een Exchange-account. Volg de aanwijzingen in de wizard en start Outlook opnieuw als u daarmee klaar bent.
Oorzaak: Outlook is ingesteld op offline werken.
Oplossing: controleer of Outlook online is. Zorg dat in het menu Outlook de optie Offline werken niet is ingeschakeld. Als dit wel het geval is, schakelt u het selectievakje Offline werken uit om online te werken.
Zorg ervoor dat je bent verbonden met wifi of mobiele data. Als je een langzame verbinding hebt, kan het enige tijd duren voordat je e-mail wordt verzonden. Als je de e-mail hebt verzonden via een e-mailclient zoals Apple Mail of Outlook, probeer je de e-mail te verzenden via mail.google.com of de Gmail-app.
Postvak IN bevindt zich in de berichtenlijst. E-mailberichten worden geopend in het leesvenster. Op het lint zijn meer opties beschikbaar voor het organiseren van e-mailberichten. Selecteer de pijl op de rechterkant om het lint uit- of samen te vouwen.
Antwoord: Dit is een bekend verschijnsel van Outlook en wordt veroorzaakt door het automatisch archiveren van oude e-mailberichten.
Berichten die je niet herkent zijn een teken dat een hacker toegang tot je account zou kunnen hebben. Als uw contactpersonen melden dat ze spam ontvangen van jouw e-mailadres, is dat een rode vlag die aangeeft dat je e-mail mogelijk is gehackt en dat je gegevens in gevaar zijn.
Selecteer in het vak met POP- en IMAP-accountinstellingen de optie Meer instellingen. Selecteer het tabblad Server voor uitgaande e-mail en controleer of het selectievakje Voor de server voor mijn uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist is ingeschakeld. Als dit niet het geval is, schakelt u het selectievakje in.
Invoegtoepassingen controleren uitschakelen
Open de rubriek Invoegtoepassingen en kies bij Beheren de optie COM-invoegtoepassingen. Druk op nu de knop Starten en verwijder de vinkjes bij alle invoegtoepassingen, waarna je Outlook herstart.
Je kunt het volgende doen: Controleer of je de gebruikersnaam en het wachtwoord correct hebt opgegeven. Als je authenticatie in twee stappen gebruikt, moet je misschien inloggen met een app-wachtwoord in plaats van je gewone wachtwoord. Als je nog steeds niet kunt inloggen, volg je deze stappen voor probleemoplossing.
De cookies die gebruikt worden om aangemeld te blijven zijn verwijderd of corrupt geraakt. Om de aanmeldgegevens te onthouden wordt gebruik gemaakt van cookies. Als je de cookies verwijderd dan kan het systeem deze niet meer gebruiken en zul je opnieuw moeten aanmelden.
Deze fout betekent dat uw apparaat geen verbinding kan maken met de mailserver van uw provider. Het kan van alles zijn, van geen netwerk, intermitterend of onstabiel netwerk, of zelfs een goede internetverbinding in het algemeen, maar onvermogen om de mailserver van uw specifieke provider te bereiken.
Klik op Start en klik op Configuratiescherm. Dubbelklik op Programma's en onderdelen. Klik op Microsoft 365 en klik dan op Wijzigen. Selecteer Snel herstellen en klik op Herstellen.
Een accountherstelcontact is iemand die uw identiteit kan verifiëren en u kan helpen om weer toegang te krijgen tot uw account en al uw gegevens als uw account ooit wordt geblokkeerd.
1. Klik op het tandwiel icoon aan de rechterkant van de pagina, naast je naam, 2. Selecteer de laatste optie in het menu “Terugkeren naar Hotmail”.
Hoe weet ik of ik gehackt ben? Controleer op https://haveibeenpwned.com/ of je e-mailadres of eventuele andere gegevens zijn buitgemaakt door hackers na een datalek.