Je kunt de optie vinden in de Verwijderde items map. Als ze hierna niet worden hersteld, dan is er helaas geen andere mogelijkheid om ze te herstellen.
Ga naar 'Instellingen' en zoek het kopje 'Cloud en accounts'. Klik daar op het kopje accounts. Kies hier het platform waarvan je het e-mailadres wilt instellen. Selecteer 'Account toevoegen' en voeg het betreffende account toe.
Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
Controleer of alle instellingen van uw e-mail programma correct staan (zie hier). Controleer of u een antivirus programma/firewall hebt. Indien u die hebt, kunt u best eens proberen om deze te deactiveren/verwijderen. Uit ervaring merken we dat deze programma's regelmatig aan de oorzaak liggen van e-mail problemen.
Zo controleer je dit: Ga naar Instellingen > E-mail > Ontvangen berichten. Kijk na of Doorgestuurde e-mails niet bewaren in inbox is aangevinkt of niet.
Ga naar Instellingen > Mail > Accounts om te checken of de instellingen van het account juist zijn. Een snelle manier om problemen met een app op te lossen is om deze af te sluiten en opnieuw te starten. Dit kan ook het probleem oplossen als de Mail-app niet werkt.
Een verwijderde e‑mail terugzetten
Tip: Je kunt als volgt verwijderde e‑mails van al je accounts bekijken: tik linksbovenin op 'Postbussen', tik op 'Wijzig' boven in de lijst en selecteer vervolgens de postbus 'Alle in prullenmand'.
Als je mailbox helemaal vol zit, kun je geen nieuwe mail meer ontvangen. Het is dus belangrijk iets te doen met deze melding. Je kunt inloggen in je webmail en daar oude mails verwijderen. Maar de beste oplossing is het als POP3-account instellen van je e-mailaccount(s) in het mailprogramma op je computer.
Open Gmail op je computer. Klik in het zoekvak bovenaan het scherm op de pijl-omlaag. . Selecteer Mail & Spam & Prullenbak in het dropdownmenu onder Zoeken.
Probeer ook eens via een andere browser of computer. Tevens probeer het ook via de InPrivate modus van Internet Explorer of Incognito van Google Chrome. Mocht dit het probleem niet oplossen, neem dan weer contact met ons op.
Controleer de internetverbinding. Open apple.com/nl in Safari op uw iPhone, iPad of iPod touch. Ga naar iCloud.com op een Mac of pc om te zien of u e-mails voor uw iCloud-account op een ander apparaat kunt ontvangen. Controleer of 'Mail' is ingeschakeld in Instellingen op uw iPhone, iPad of iPod touch.
Zonder het te beseffen, kan het gebeuren dat je een e-mail van je computer verwijdert. Logischerwijs, verdwijnt die dan ook op je smartphone. Maar dat is natuurlijk een menselijke fout. Nee, meestal ligt het probleem in de instellingen van je e-maildienst.
Hoe werkt het? Zodra u Microsoft Outlook opent, klikt u eerst op de zoekbalk bovenaan in het venster. U kunt ook de toetsencombinatie Ctrl + E gebruiken. Nadat u de zoekterm hebt ingetypt worden direct alle emails doorzocht waar de door u ingevulde zoekterm zich in bevindt.
Antwoord: Dit is een bekend verschijnsel van Outlook en wordt veroorzaakt door het automatisch archiveren van oude e-mailberichten.
Selecteer in de app Mail op de Mac een postbus in de navigatiekolom. Kies 'Postbus' > 'Bouw opnieuw op'.
Het kan altijd helpen je computer een keertje opnieuw op te starten. Dat is een algemene oplossing voor heel veel problemen, dus probeer dat eerst. Werkt dat niet, check dan even of er een update beschikbaar is voor de Mail-app op Windows 10. Dat regel je via de Microsoft Store.