Onzekerheid kan een reden voor jou zijn om jezelf onzichtbaar te maken, Je trekt je terug, wordt stiller. Jij past je aan tot je niet meer weet wie jij in essentie bent. Jouw authentieke ik is overschaduwd door een aangenomen houding, je ontwikkeld dan het talent van onzichtbaar zijn.
Behandel jezelf zoals je een goede vriend of vriendin zou behandelen. Ga na wat je tegen een ander zou zeggen in een gelijke situatie, en zeg dat dan tegen jezelf. Probeer beter naar je gevoel te luisteren. Doe je iets omdat je van jezelf MOET of omdat je het echt WIL?
Dit zijn enkele redenen waarom online zichtbaarheid belangrijk is: Het zorgt voor online verkeer. Wanneer je doelgroep niet zoekt op jouw merknaam, ben je zonder online zichtbaarheid niet vindbaar. En dat betekent geen of minder online verkeer.
Oftewel hoe vaker je zichtbaar bent, hoe meer mensen jouw merk/product opslaan in hun geheugen, de zgn. evoked set. Hoe meer tijd de potentiële koper online besteedt, hoe groter de kans is dat hij/zij met jouw online reclameboodschap in aanraking komt.
Laat mensen bijdragen. Vaak hoor je over de nieuwe generatie werknemers: 'Ze zijn anders, het gaat ze niet om het geld, ze willen vooral ergens een bijdrage aan leveren. ...
Zichtbaarheid of zicht is de eigenschap van iets om met de ogen waargenomen te kunnen worden. In de scheepvaart, luchtvaart en meteorologie is dit een belangrijk begrip. Meteorologisch zicht is de grootste afstand waarop een zwart object te zien en te herkennen is.
Steeds meer bedrijven zien de noodzaak van een goede vindbaarheid in. Het zorgt er immers voor meer bezoekers op je website. En meer bezoekers betekent meer leads en klanten. Daarnaast zorgt betere vindbaarheid ook voor grotere naamsbekendheid.
Blijf uit de buurt van elektronische apparaten. Wanneer je weinig bereik hebt kan het wel eens liggen aan andere elektronische apparaten in omgeving. ...
De simpelste en zekerste manier om bovenaan te komen in Google, is door ervoor te betalen. Via Google Adwords kun je instellen op welke zoekterm je naar boven wil komen, met welke tekst en hoeveel je hiervoor bereid bent te betalen. De hoogste bieder per klik krijgt de bovenste positie.
Zichtbaarheid zorgt voor herkenning. Het geeft – als je het goed doet – positieve associaties bij je doelgroep. Zichtbaarheid kan online, door bijvoorbeeld actief te zijn op sociale media. Zichtbaarheid kan ook offline, bijvoorbeeld met een abri-campagne of heel simpel aanwezigheid op een netwerkborrel.