Je kunt KPN Service Plus bereiken tussen 8.00 en 22.00 uur. Als je onze klantenservice belt, verbinden zij jou door met KPN Service Plus. Wil je automatisch doorverbonden worden met een expert van KPN Service Plus? Bel dan met het mobiele of vaste nummer dat in MijnKPN staat als contactnummer.
Voor telefonisch contact kun je bellen met 0800 – 0402, dit betreft een gratis 0800 nummer. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 17:00. Op zon- en feestdagen is de klantendienst niet bereikbaar.
0800-0402, gratis.
Telefoonnummer KPN: 0800-0402
De telefonische klantenservice van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor al je vragen. Wil je contact opnemen met KPN klantenservice vanuit het buitenland dan kun je het volgende telefoonnummer bellen: +31 6 12001200.
Het telefoonnummer is 0800 - 0402.
Heb jij een KPN telefoon abonnement en een KPN mobiel abonnement? Dan kun je met KPN gratis bellen naar KPN nummers. Bel je veel? Dan heeft KPN ook voordelige belbundels.
De LijnInfo is het publieke informatiepunt van de Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn. Contacteer De LijnInfo op het nummer 070 220 200 of via het contactformulier(opent in nieuw venster) op de website.
0612001200 wordt gezien als een regulier 06-nummer. Dit houdt in dat dit binnen de EU binnen je bundel valt. Buiten de EU betaal je hier apart voor, hoeveel dit is is afhankelijk van waar je bent.
Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).
Ben je op zoek naar je klantnummer? Kijk in MijnKPN onder profiel en dan privacyinstellingen daar zie je het klantnummer.
De pre-paid beller betaalt bij Telfort en KPN respectievelijk € 1,25 en € 1,30 per minuut voor 0900- informatienummers. Daarin zitten ook de kosten voor het 0900-nummer. Of dit nu € 0,10 per minuut is of € 0,70 per minuut maakt daarbij niet uit. Er is een verschil in tarief tussen pre-paid en abonnementen.
Is je simkaart kapot? Haal de simkaart uit je telefoon en maak schoon met een zachte, droge doek en kijk of je hetzelfde probleem houdt. Plaats je simkaart in een ander toestel. Als je simkaart wel werkt in het andere toestel, dan ligt het probleem bij jouw toestel.
De nummers lijken erg op elkaar, maar toch is er een groot verschil. Een 0800 nummer is namelijk voor de beller gratis en een 0900 betalen de bellers de kosten.
Klantenservice is gratis
Hebt u een vraag of een klacht over een dienst of een product dat u hebt gekocht? Dan moet u daarvoor meestal bellen naar de klantenservice. Het bedrijf mag hiervoor geen kosten rekenen. U betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten.
0800-nummers gebruikt u om uw klanten gratis informatie of diensten aan te bieden. Bellen naar 0800-nummers is gratis voor de beller. U mag daarom geen kosten voor uw dienst rekenen.
Bellen met uw vraag
Bel naar 1400. Dit nummer is open van 08.00 tot 20.00 uur. En van maandag tot en met vrijdag. U betaalt normale belkosten.
Om te weten wie u het laatst gebeld, kan u het gratis nummer 1919 bellen. U krijgt het dan telefoonnummer te horen van de laatste inkomende oproep (met datum en uur) indien dit nummer beschikbaar is. U kunt dit nummer terugbellen door op "1" te drukken. Naar het nummer 1919 bellen is gratis.
1800 komt bij Vodafone in de plaats van het nummer 118 dat per 1 april wordt opgeheven*. Het nummer is dan bereikbaar voor alle bellers in Nederland, zowel via de mobiele telefoon als via de vaste lijn. Ook niet-klanten van Vodafone kunnen naar dit nummer bellen.
Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om te achterhalen van wie dit mobiele nummer is. Dat kunnen en mogen we niet. Wat je zou kunnen doen is het het onbekende nummer toevoegen aan je lijst met contacten. Geef dit nummer een random naam, bijvoorbeeld onbekend, stalker etc.
Bij Belsimpel hebben we de beste aanbiedingen van een mobiel KPN-abonnement met telefoon. Je kunt bij Belsimpel dus altijd de beste smartphone kopen met een goedkoop KPN-abonnement.
Belsimpel is een onderdeel van MobielWerkt B.V.
Gratis tram en bus elke eerste zondag van de maand
Vraag je gratis ticket aan: via de app van De Lijn (M-ticket, hiervoor heb je een account nodig)
De Lijn is het Vlaamse overheidsbedrijf dat zorgt voor openbaar vervoer met bus en tram in Vlaanderen. Ongeveer 3,5 miljoen mensen maken jaarlijks een of meerdere keren gebruik van onze diensten.
Een boete kan oplopen van 20 euro tot 500 euro. Het bedrag van je boete hangt af van je overtreding ( type 1 , type 2 of type 3 ), je leeftijd en of je in de afgelopen 12 maanden al een boete kreeg.