Als KPN jouw e-mailprovider is, kan je deze gegevens gebruiken: Mailserver: smtp.kpnmail.nl. Gebruikersnaam en wachtwoord: zoals ingesteld bij inkomende mail. Beveiligingstype: aan (kies voor TLS of StartTLS, anders SSL)
Outlook voor PC
Klik in Outlook op Bestand. Ga vervolgens naar Accountinstellingen > Accountinstellingen. Dubbelklik op het tabblad E-mail op het account dat je wilt koppelen aan HubSpot. Onder Serverinformatie zie je de namen van je inkomende e-mailserver (IMAP) en uitgaande e-mailserver (SMTP).
De afkorting van SMTP staat voor Simple Mail Transfer Protocol, een SMTP server is verantwoordelijk voor het versturen van e-mail berichten. De standaardpoort voor SMTP verbindingen is '25', wat ook standaard in de meeste mailclients zo is ingesteld.
De standaard poort die wordt gebruikt voor SMTP-verbindingen is poort 25.
Controleer of de SMTP-servernaar correct is. Controleer deze instelling bij uw systeembeheerder of Internet Service Provider. Als het product geen veilige verbinding met de SMTP-server kan maken, probeer het dan zonder beveiligde verbonding of probeer een andere server of poort.
U moet uw volledige e-mailadres typen, zoals [email protected]. Uw gebruikersnaam is afhankelijk van uw e-mailprovider, maar gewoonlijk is dit uw volledige e-mailadres of het gedeelte van uw e-mailadres voor het teken @. Dit is het wachtwoord voor uw account. Dit wachtwoord is meestal hoofdlettergevoelig.
Kijk na of je de juiste instellingen voor de uitgaande mailserver hebt ingesteld. Check of je inlogt op de mailserver ('autorisatie' of 'verificatie') met de gegevens waarmee je ook inlogt op de inkomende mailserver. Controleer bovendien of TLS/SSL aan staat voor de uitgaande server en dat je poort 465 of 587 gebruikt.
De volledige domeinnaam van de SMTP-service is smtp.gmail.com. De configuratieopties zijn onder meer: Poort 25, 465 of 587.
Als KPN jouw e-mailprovider is, kan je deze gegevens gebruiken: Mailserver: smtp.kpnmail.nl. Gebruikersnaam en wachtwoord: zoals ingesteld bij inkomende mail.
Kies Nieuw toegangspunt.
Bij Naam voer je KPN Mobiel Internet in. Bij APN voer je portalmmm.nl in. Bij Proxy voer je niets in. Bij Poort voer je niets in.
Waar staat mijn Server? Als je de locatie van jouw server wilt achterhalen dan moet je inloggen op de server en een dos boxje openen en daar vervolgens het commando: “ipconfig /all” intypen. Alle relevante info zal vervolgens naar boven komen.
Dit probleem kan optreden als een of meer van de volgende voorwaarden waar zijn: Voor de verbinding met de server is een certificeringsinstantie (CA) vereist. U hebt de certificeringsinstantie in de hoofdmap niet vertrouwd. Het certificaat is mogelijk ongeldig of ingetrokken.
Poort 993: Dit is de SSL versleutelde en dus beveiligde verbinding. Deze poort wordt aangeraden door mijn. host.
Controleer of de IMAP-server en -poort correct zijn. De meeste IMAP-poorten zijn 993 of 143. Controleer of de server voldoet aan de technische vereisten voor verbinding via IMAP en SMTP. Je IT-team staat misschien alleen bepaalde IP-adressen toe om verbinding te maken met je inbox.
Zodra je mailbox vol is kan je geen e-mail meer verzenden of ontvangen. Er zijn een aantal mogelijke oorzaken waardoor de mailbox vol kan zijn: Je hebt een aantal e-mails met grote bijlagen (bijv. foto's) ontvangen.
Port 587: This is the default mail submission port. When an email client or outgoing server is submitting an email to be routed by a proper mail server, it should always use SMTP port 587 as the default port.