Oorzaak: Uw internetprovider of netwerk heeft een firewall die verbindingen met de server voor uitgaande e-mail (SMTP) van uw e-mailservice blokkeert. Oplossing: Kijk of uw internetprovider of netwerkbeheerder een alternatieve SMTP-server biedt die u voor uw POP- of IMAP-account kunt gebruiken.
Als u geen e-mail kunt verzenden of ontvangen, controleert u uw account: werk uw wachtwoord bij als dit onlangs is gewijzigd. Uw account kan ook tijdelijk worden geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteiten zijn opgevallen. Meer informatie over het deblokkeren van uw Outlook.com-account.
Antwoord Wanneer u wel email kunt ontvangen, maar niet kunt verzenden, dan is de kans groot dat uw internetprovider de standaard uitgaande mailpoort 25 blokkeert.
Als je e-mail laat doorsturen naar een ander e-mailadres dat buiten ons platform valt (bijvoorbeeld een gmail.com) dan kan het voorkomen dat sommige e-mails niet op het doorgestuurde e-mailadres aankomen. Of dat deze in je spamfolder komen of een beveiligingswaarschuwing tonen.
Controleer of de SMTP-server en -poort correct zijn. De meeste SMTP-poorten zijn 465, 587 of 25. Controleer of de IMAP-server voldoet aan de technische vereisten voor het verbinden van een inbox via IMAP en SMTP. Je IT-team staat misschien alleen bepaalde IP-adressen toe om verbinding te maken met je inbox.
Klik in Outlook op Bestand. Ga vervolgens naar Accountinstellingen > Accountinstellingen. Dubbelklik op het tabblad E-mail op het account dat je wilt koppelen aan HubSpot. Onder Serverinformatie zie je de namen van je inkomende e-mailserver (IMAP) en uitgaande e-mailserver (SMTP).
Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
Onbestelbaar. Als u een foutbericht ontvangt dat een bericht niet kan worden bezorgd, kan dit worden veroorzaakt doordat de verzendende server het bericht probeert af te leveren, maar de actie niet is voltooid voordat het bericht is verlopen. Deze fout duidt meestal op een probleem op de ontvangende server.
Als een bericht in het Postvak UIT blijft staan, is dit meestal omdat het bericht een grote bijlage heeft. Klik op VERZENDEN/ONTVANGEN > Offline werken. Klik in het navigatiedeelvenster op Postvak UIT.
Om jouw email-verkeer schoon te houden en om misbruik van ons netwerk te voorkomen hebben wij uit voorzorg poort 25 geblokkeerd.
Je kunt geen e-mail versturen omdat er waarschijnlijk spam verstuurd wordt via je e-mailaccount. Uit voorzorg hebben we je account geblokkeerd. Wijzig je wachtwoord om verder misbruik van je account te voorkomen. Volg onderstaande stappen, zodat je weer veilig kunt e-mailen.
Zoek in het Configuratiescherm naar het pictogram E-mail en open het. Klik in het venster E-mailconfiguratie - Outlook op E-mailaccounts... Selecteer in het venster Accountinstellingen het account dat u probeert op te lossen en selecteer Wijzigen.
Schakel wifi op je telefoon uit en weer in. Zorg dat je telefoon en computer via een goed signaal met internet zijn verbonden. Als je verbindingsproblemen hebt, start je je telefoon opnieuw op. Zorg dat op je telefoon achtergrondgegevens aanstaan voor de Berichten-app.
Server: outlook.office365.com. Port: 995. Encryption method: TLS.
Met POP3 download je je e-mail vanaf de server naar je apparaat (computer of telefoon). Je e-mail wordt doorgestuurd naar je apparaat en blijft niet bewaard op de server. Met IMAP kun je e-mailberichten op de server bekijken via je e-mailprogramma.
Wanneer u online bent en e-mail normaal werkt, ziet u het Postvak UIT niet. Het Postvak UIT wordt alleen boven aan de zijbalk weergegeven wanneer berichten wachten om te worden verzonden. Tip: Als u de zijbalk niet ziet, klikt u op Weergave >zijbalk. Als e-mail in uw Postvak UIT blijft staan, bent u mogelijk offline.
Iemand reageert niet op mail? Ga aub niet met uitroeptekens, hoofdletters en hoge prioriteit werken. Dat soort mailtjes komen schreeuwerig over en werken vaak averechts. Het is veel beter om op te vallen door zo simpel mogelijk te communiceren.
Outlook.com is geen softwareprogramma, maar een online e-mail service. Omdat het geen softwareprogramma is, kun je Outlook niet verwijderen van je computer. Je kunt namelijk alleen softwareprogramma's van je computer halen. Heb je microsoft Outlook als programma op je computer staan kun je dit wel verwijderen.
Antwoord Voor de uitgaande email (SMTP) kunt u poorten 25 (unsecure), 465 (SSL) en 587 (TLS - aanbevolen) gebruiken in combinatie met de secure mailserver van uw hostingpakket of - bij gebruik van poort 25 of 587 - mail.uwdomeinnaam.nl. Vaak wordt poort 25 echter geblokkeerd door uw internetprovider.
Klik in Windows (Vista en 7) op "Start", typ "cmd" en bevestig met <ENTER>. De opdrachtprompt opent in een nieuw venster. Typ er "ping mijnorganisatie.be" en druk op <ENTER>. Het IP-adres van de server waarmee je verbonden bent, is in dit geval 72.14.221.104.