Geen probleem. Plan de Haalservice in en DHL komt je pakketten gewoon ophalen. Wel zo makkelijk! Houd er rekening mee dat het alleen mogelijk is om een dagelijkse vaste pick-up in te plannen voor DHL For You Vandaag.
Jazeker! In Mijn PostNL kun je zelf een haalafspraak inplannen. Heel eenvoudig en handig.
Wij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.
Kom dan gezellig zelf langs bij onze shop en krijg je het pakket op vertoon van een geldig legitimatiebewijs. Als bovenstaande niet in de e-mail staat vermeld dan mag iemand anders dan de ontvanger in de meeste gevallen het pakket afhalen, maar alleen met geldige legitimatie.
De ontvanger kiest zelf een locatie in de buurt, krijgt een persoonlijke code om z'n kluis te openen en pikt het pakje binnen 7 dagen op wanneer het uitkomt. Handig, flexibel en veilig dus!
Maak je retourzending klaar
Verwijder eventuele oude labels van je pakket. Heb je de originele doos niet meer, zorg dan voor een andere stevige verpakking. Print het retourlabel en plak het goed zichtbaar op je pakket. Heb je gekozen voor een QR-code, dan printen wij het label voor je bij het DHL ServicePoint.
Bij een pakketpunt van PostNL kun je uitsluitend pakketjes halen of brengen. Het pakketje in orde maken en betalen doe je online (thuis). DHL heeft alleen pakketpunten, het zogenaamde DHL Servicepoint. Je kunt hier alleen pakketjes halen en brengen.
Het is inderdaad mogelijk om je pakket door iemand anders te laten ophalen. De persoon die jouw pakket ophaalt, moet een geldig legitimatiebewijs meenemen (geen kopie), de track & trace-code en jouw adres kunnen opgeven.
Wil je je pakket laten ophalen door iemand anders? Degene die jouw pakket komt ophalen moet zich altijd legitimeren. Ook vragen we hem of haar naar je adresgegevens.
Verstuur snel en duurzaam je pakket vanaf €3,45. Verstuur eenvoudig je pakket online, lever in bij een DHL ServicePoint bij jou in de buurt en volg hem met track en trace tot aan je ontvanger. Een envelop versturen doe je al vanaf €2,95.
Altijd betrouwbaar
Met dit enorme netwerk van specialisten bezorgen we 98 procent van alle pakketten binnen Nederland al de volgende dag bij uw klanten.
Consumenten die pakketten willen terugsturen naar de afzender kunnen die vanaf nu direct aan de pakketbezorger van PostNL meegegeven. Het pakje direct meegeven aan een bezorger die toch al voor de deur staat, is niet alleen gemakkelijker, maar ook duurzaam, zegt het postbedrijf.
Maximaal 7 dagen. Zodra het pakket is bezorgd, ontvang je van ons bericht en na drie dagen sturen we een herinnering. Wanneer het pakket er een week ligt, wordt het teruggestuurd naar de verzender.
Met pakketautomaten kun je pakketten verzenden en ontvangen op elk moment van de dag. Dit betekent dat je niet meer gebonden bent aan de openingstijden van een postkantoor, en dat je klanten hun pakketten op elk gewenst moment kunnen ophalen. De kans van aflevering ligt een stuk hoger.
Daarnaast biedt Blokker altijd vernieuwende en seizoengebonden producten. PAKKETTEN VERSTUREN EN OPHALEN BIJ JOU IN DE BUURT! Bij het DHL ServicePoint kun je pakketten versturen en ook ontvangen.
DHL Servicepunten bij Primera
Je hoeft dus niet meer te wachten op de pakketbezorger, maar het DHL pakket ophalen of retourneren op een moment dat voor jou het beste uitkomt!
Je kunt je pakket afgeven bij een DHL winkel of in een DHL Pakketautomaat achterlaten om het te versturen. Met 4.000 punten in Nederland is er altijd wel eentje bij jou in de buurt. Vind jouw DHL ServicePoint.
Met het DHL retourlabel dat de webshop je heeft bezorgd via e-mail of in de verpakking kan je je bestelling eenvoudig retour sturen. Plak het retourlabel op de verpakking, verwijder oude labels en breng je pakket binnen in een DHL ServicePoint in je buurt. Wij zorgen ervoor dat het netjes terug gaat naar de verzender.
Zet met pen een kruis door de adresgegevens. Schrijf op de envelop (of kaart) 'Vertrokken – Retour afzender'. Stop de post in een oranje brievenbus of geef deze af op een PostNL-punt. PostNL stuurt alle zendingen retour naar de afzender.