Kan ik al overstappen Ziggo?

Tijdens je online bestelling kun je kiezen voor de Overstapservice. Wij zeggen dan voor je op bij je oude provider. En regelen dat je niet zonder televisie of internet zit tijdens je overstap. Je kunt de Overstapservice gebruiken als de overstapdatum minimaal 15 dagen en maximaal 112 dagen in de toekomst ligt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Kan je zomaar overstappen internet?

Wanneer kan je overstappen naar een andere provider? Bestel pas een nieuw internetabonnement na het aflopen van je één- of tweejarig contract. De einddatum kan je vinden in de onlineomgeving op de website van je provider, of in de bevestigingsmail.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op internetvergelijk.nl

Hoe kom ik van Mijn Ziggo contract af?

De snelste manier: bel ons op 1200 (gratis met Ziggo telefoonaansluiting) of 0900 1884 (normaal tarief). Natuurlijk kan je dit ook op een andere manier aan ons doorgeven: online met het opzegformulier of per post. Dan hebben we het volgende nodig om je opzegging te verwerken: je naam, adres, postcode en woonplaats.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoe lang zit je vast aan Ziggo?

Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd. En kunt maandelijks opzeggen. Soms geldt er een minimum looptijd, bijvoorbeeld bij een actie met korting.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Kan ik zomaar overstappen naar een andere provider?

Je hoeft niet tot de einddatum van je contract te wachten om te verlengen of over te stappen. Bij alle mobiele providers van 1- of 2-jarige abonnementen is dat 120 dagen of 4 maanden van te voren. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement? Dan kan je verlengen of overstappen met één maand opzegtermijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op overstappen.nl

Internet- en wifi-problemen oplossen | Monteur Jordi helpt

45 related questions found

Kan je 2 verschillende providers hebben?

Kan je dual sim met twee providers gebruiken? Jazeker, je hebt twee simkaarten en dus twee aparte telefoonnummers in je smartphone zitten. Dat betekent dat je twee (bijvoorbeeld sim only) abonnementen bij verschillende providers kan afsluiten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op androidplanet.nl

Hoe lang moet je bij een provider blijven?

Uw aanbieder mag u niet meer dan 2 jaar aan het abonnement vasthouden. Een abonnement van 2 jaar mag wel. Maar de aanbieder moet een goede reden hebben om u zo lang vast te houden. Een korting kan bijvoorbeeld een goede reden zijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Wat doet Ziggo voor trouwe klanten?

Trouwe bestaande klanten van het kabelbedrijf vinden het absurd dat nieuwe klanten zoveel korting krijgen. Ziggo stelt officieel dat iedere klant bij het aangaan van het abonnement een korting of extraatje in de vorm van gratis aanvullende tv-pakketten heeft ontvangen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op totaaltv.nl

Hoe kom je van je abonnement af?

Opzeggen mag op dezelfde manier als afsluiten

Volgens de wet moet u kunnen opzeggen op dezelfde manier als waarop u het abonnement afsloot. Sloot u het abonnement online af? Dan moet u ook online kunnen opzeggen, bijvoorbeeld via de website of door het sturen van een e-mail.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Is meer met Ziggo betrouwbaar?

Is MeerMetZiggo betrouwbaar? Wij zijn een betrouwbare organisatie die voldoet aan de keurmerk-code en zijn een gecertificeerd lid van Webshop Keurmerk. MeerMetZiggo staat geregistreerd onder KVK-nummer 63117196.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op meermetziggo.nl

Kan Mijn Ziggo goedkoper?

Tot nu toe moesten klanten van Ziggo altijd een tv-abonnement bij hun internetaansluiting nemen. Het goedkoopste pakket was daarom voorheen de combinatie tussen 75 Mbps internet en online tv via Ziggo Go, voor 48,50 euro per maand. Daar komt nu een optie zonder online tv bij, voor 42,50 euro per maand.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rtlnieuws.nl

Hoe duur is alleen internet van Ziggo?

Een internet-only-abonnement kost vanaf 42,50 euro per maand. Er zijn in totaal vier verschillende internetabonnementen zonder tv beschikbaar. De downloadsnelheden variëren van 75Mbit per seconde tot 1Gbit per seconde. De prijzen lopen op tot 65,50 euro per maand.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op lykkesliv.net

Hoe controleert Vodafone of je Ziggo klant bent?

Controleer op welk adres je bij Vodafone bekend bent via My Vodafone. Dit kan ook in de My Vodafone App. Kies daar achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'. Controleer op welk adres je bij Ziggo bekend bent via Mijn Ziggo.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.vodafone.nl

Hoe werkt overstappen Ziggo?

Tijdens je online bestelling kun je kiezen voor de Overstapservice. Wij zeggen dan voor je op bij je oude provider. En regelen dat je niet zonder televisie of internet zit tijdens je overstap. Je kunt de Overstapservice gebruiken als de overstapdatum minimaal 15 dagen en maximaal 112 dagen in de toekomst ligt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoe lang duurt overstappen naar Ziggo?

Met de Overstapservice regelen we je overstap binnen 30 tot maximaal 112 dagen. We houden je van alle stappen per e-mail op de hoogte.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Wat is het beste internet voor thuis?

Beste uit de Test

KPN Glasvezel scoort een 7,8 en staat daarmee in het eerste kwartaal bovenaan onze lijst. In het derde en vierde kwartaal van vorig jaar was de provider ook Beste uit de Test. KPN doet het vooral goed op de kwaliteit van hun internetdiensten. Ook de score voor tv-kwaliteit is bovengemiddeld.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Kan ik mijn jaar abonnement opzeggen?

Heb je een abonnement voor een vaste periode, bijvoorbeeld een jaar, dan zit je daaraan vast. Je kunt vragen aan het bedrijf of je eerder mag stoppen. Maar daar heb je geen recht op. Staat het bedrijf eerdere opzegging toe, dan kan het een opzegvergoeding vragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Kan ik mijn abonnement eerder opzeggen?

Als u een abonnement heeft zonder einddatum, kunt u altijd opzeggen. Er geldt wel een opzegtermijn. Krijgt u uw tijdschrift of krant minstens 1 keer per maand? Dan is de opzegtermijn maximaal 1 maand.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op juridischloket.nl

Is mijn abonnement maandelijks opzegbaar?

Sim only providers met maandelijks opzegbare abonnementen
  • Youfone.
  • Simyo.
  • Ben.
  • Lebara.
  • hollandsnieuwe.
  • Tele2.
  • Budget Mobiel.
  • KPN.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op overstappen.nl

Hoeveel klanten is Ziggo kwijt?

In 2021 verloor de kabelaar 1,6 procent van de internetklanten, omgerekend 99.500 Nederlanders. Ziggo claimt zelf over de laatste vier boekjaren een netto klantverlies van 10.000 klanten. Het bedrijf ziet naar eigen zeggen 'klanten terugkeren vanuit glasvezel'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op emerce.nl

Is Ziggo Go gratis voor Ziggo klanten?

Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van Ziggo GO? Binnen, buiten, overal in de EU: Ziggo GO is gratis voor alle Ziggo klanten. Als je buitenshuis tv-kijkt via een 3G-, 4G- of 5G-verbinding, dan verbruik je uiteraard wel data uit je mobiele databundel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Welke voordelen heb je als je Vodafone en Ziggo combineert?

Dubbele data bij Vodafone

Verdubbel je databundel en geniet 200%. Kijk 2 keer meer films & series op Ziggo GO, Netflix en YouTube en luister urenlang naar je favoriete muziek en podcasts.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vodafone.nl

Hoe overschakelen naar andere provider?

Bel naar je nieuwe operator en geef het gsm- of vaste nummer in kwestie, de formule waarop je wilt overstappen en de naam van je huidige operator door. Zo kun je je huidige telefoonnummer behouden en je abonnement bij je oude operator laten stopzetten door je nieuwe operator.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op test-aankoop.be

Kan ik mijn eigen e-mailadres behouden?

De nieuwe telecomwet werd eind 2021 gestemd met in artikel 167 het meenemen van je e-mailadres onbeperkt in de tijd. Ondertussen heeft telecomwaakhond BIPT de regels duidelijk gemaakt en is het in gesprek met de telecomproviders over de praktische invulling.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op itdaily.be

Hoe snel van provider veranderen?

Eén werkdag. Na je bezoek aan de winkel of de website van je nieuwe operator of vóór de afgesproken datum van de nummeroverdracht, kijkt de nieuwe operator met de oude operator na of alles technisch in orde is om het nummer over te zetten. Na de technische validering duurt de nummeroverdracht hoogstens één werkdag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bipt.be