Ga naar Instellingen > Mail > Accounts om te checken of de instellingen van het account juist zijn. Een snelle manier om problemen met een app op te lossen is om deze af te sluiten en opnieuw te starten. Dit kan ook het probleem oplossen als de Mail-app niet werkt.
Zoek in het Configuratiescherm naar het pictogram E-mail en open het. Klik in het venster E-mailconfiguratie - Outlook op E-mailaccounts... Selecteer in het venster Accountinstellingen het account dat u probeert op te lossen en selecteer Wijzigen.
Nope, er is geen speciaal mail programma van Ziggo die je kan downloaden voor op je mobiel. Je zal echt het standaard mail programma wat op je telefoon zit moeten gebruiken of een app die je zelf wenst te gebruiken. Maar van Ziggo is deze er niet! Je kan alleen nog via je browser elke keer inloggen via de webmail.
Ga naar 'Instellingen' > 'Mail' en tik op 'Accounts'. Tik op 'Nieuwe gegevens'. Kies een instelling, zoals 'Automatisch' of 'Handmatig', of kies een schema voor hoe vaak Mail gegevens ophaalt.
Controleer de synchronisatie-instellingen
Open de Gmail-app . Instellingen. Tik op je account. Zorg dat het vakje naast 'Gmail synchroniseren' is aangevinkt.
Een verwijderde e‑mail terugzetten
Tip: Je kunt als volgt verwijderde e‑mails van al je accounts bekijken: tik linksbovenin op 'Postbussen', tik op 'Wijzig' boven in de lijst en selecteer vervolgens de postbus 'Alle in prullenmand'.
Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
Controleer of de SMTP-server en -poort correct zijn. De meeste SMTP-poorten zijn 465, 587 of 25. Controleer of de IMAP-server voldoet aan de technische vereisten voor het verbinden van een inbox via IMAP en SMTP. Je IT-team staat misschien alleen bepaalde IP-adressen toe om verbinding te maken met je inbox.
Data overzetten naar nieuwe Android-smartphone
De eerste keer dat je je nieuwe telefoon opstart, krijg je een installatiewizard voorgeschoteld. Nadat je bent ingelogd op je Google-account krijg je de vraag of je de data vanuit je back-up wilt herstellen. Je hebt hierbij de keuze om specifieke onderdelen over te zetten.
1 Tik in het gedeelte 'Accounts beheren' of 'Accounts' op het Google-account dat je wilt configureren. De details van je Google-account worden weergegeven. Tik op "Account synchroniseren". 3 Er verschijnt een lijst met details over de Google-accountgegevens die je kunt synchroniseren met je smartphone.
Controleer de internetverbinding. Open apple.com/nl in Safari op uw iPhone, iPad of iPod touch. Ga naar iCloud.com op een Mac of pc om te zien of u e-mails voor uw iCloud-account op een ander apparaat kunt ontvangen. Controleer of 'Mail' is ingeschakeld in Instellingen op uw iPhone, iPad of iPod touch.
Synchroniseren houdt in dat je onderdelen tussen je Mac en een iPhone, iPad of iPod touch overzet en up-to-date houdt. Als je bijvoorbeeld een film toevoegt aan je Mac, kun je je apparaten synchroniseren, zodat de film zowel op de Mac als op de iPhone komt te staan.
Synchronisatie en Google-services.
Klik onder Synchronisatie op Beheren wat je synchroniseert. Klik op Synchronisatie aanpassen. Zet alle gegevens uit die je niet met je account wilt synchroniseren.
Hoe krijg ik Ziggo GO voor Apple TV, Android TV of Amazon Fire TV op mijn apparaat? De apps zijn te downloaden uit de Apple TV app store, Google Play store voor Android TV en de Amazon app store. Let daarbij op dat je device aan de minimale vereisten moeten voldoen.
Ziggo houdt van uw mail geen backups bij. Weg is dus weg. Als de mail in de webmail niet meer aanwezig zijn, zijn deze ook niet terug te halen, helaas. Deze zijn dan niet meer aanwezig op de server en permanent verwijderd.
Ziggo.nl ondersteunt IMAP / SMTP
Dat betekent dat je de webmail van Ziggo.nl niet hoeft te gebruiken! Je krijgt toegang tot je e-mails via andere programma's (zoals Mailbird, Microsoft Outlook of Mozilla Thunderbird).
Je kunt geen e-mail versturen omdat er waarschijnlijk spam verstuurd wordt via je e-mailaccount. Uit voorzorg hebben we je account geblokkeerd. Wijzig je wachtwoord om verder misbruik van je account te voorkomen. Volg onderstaande stappen, zodat je weer veilig kunt e-mailen.