Kan je Hunkemöller retouren?

Je kan je artikel(en) altijd gratis terugbrengen in een Hunkemöller-winkel, binnen de retourperiode van 30 dagen vanaf de ontvangst van het product.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op hunkemoller.nl

Hoeveel Retourdagen Hunkemöller?

Dit kan 10 dagen duren. Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorgkosten terug. Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op hunkemoller.nl

Hoe lang ruilen Hunkemöller?

Je kan altijd aangekochte artikelen gratis retourneren in een Hunkemöller-winkel in de buurt. Het bedrag wordt binnen 3 werkdagen teruggestort via de bij de bestelling gebruikte betaalmethode. Hier vind je de dichtstbijzijnde winkel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op hunkemoller.nl

Hoe retourneer je een product?

Je kunt je pakket op verschillende manieren retour sturen:
  1. Meegeven aan de bezorger. Zorg dat je een verzendlabel voor retour op je pakket hebt geplakt, en dat er geen andere labels zichtbaar zijn.
  2. Afgeven bij een PostNL-punt in jouw buurt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoelang kan je retouren?

Omdat u het product van te voren niet goed kunt beoordelen, heeft u bij koop op afstand een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Binnen de termijn kunt u laten weten dat u het product wilt retourneren en u krijgt dan binnen 14 dagen uw geld terug, ook de bezorgkosten. De koopovereenkomst wordt dan ontbonden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op das.nl

Road to become a shero Part I | #RebeccaforHKM

18 related questions found

Kun je altijd retourneren?

In een gewone winkel is ruilen geen recht. De verkoper mag zelf kiezen of hij dat accepteert. Een verkoper is in een gewone winkel niet verplicht om een product terug te nemen als u het toch niet wilt hebben. Behalve als het als het product kapot is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Wat kan je niet retourneren?

Wat mag je wel uitzonderen?
  • Producten die volgens de specificaties van de klant gemaakt zijn. ...
  • Hygiënische producten of producten met een gezondheidsrisico waar de verzegeling van verbroken is. ...
  • Audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur met verbroken verzegeling. ...
  • Producten met een beperkte houdbaarheid.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op webwinkelkeur.nl

Wat mag je retourneren?

Klanten krijgen bij een koop via internet een gegarandeerd en onvoorwaardelijk recht van ontbinding tot 14 dagen na ontvangst van de goederen. Jij als webwinkelier bent verplicht zo'n retour te accepteren en het volledige aankoopbedrag terug te storten, ongeacht de reden die de klant opgeeft.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ictrecht.nl

Kun je retourneren?

Wat kun je doen, als je van de koop af wilt binnen de bedenktijd? Als je iets hebt besteld bij een webwinkel, heb je vanaf de dag van ontvangst 14 dagen bedenktijd. Binnen die tijd kun je, zonder te vertellen waarom je iets wilt retourneren, afzien van je koop.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Wat zijn de kosten van retourneren?

De consument heeft juist het recht om producten binnen 14 dagen retour te zenden. Dit moet kosteloos kunnen. Behalve dus potentieel de kosten voor het terugsturen zelf. De webwinkel mag dus geen extra kosten in rekening brengen voor het terugsturen van het product.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op charlotteslaw.nl

Kan je een parfum terugbrengen?

Aankopen die je online hebt gedaan, moet je binnen twee weken kunnen terugsturen zonder reden te noemen. Daar zijn uitzonderingen op. Consumenten hebben geen recht op ontbinding van het koopcontract bij producten die om hygiëneredenenen of gezondheidsredenen niet teruggestuurd mogen worden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rtlnieuws.nl

Hoeveel kleding wordt geretourneerd?

De Nederlandse modesector houdt zo'n 21,5 miljoen kledingstukken per jaar over. Minder dan 3 procent wordt gerecycled en zo'n 140 miljoen kg wordt verbrand.”

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op metronieuws.nl

Hoe worden retouren verwerkt?

Consument wordt terugbetaald of het omgeruilde product wordt naar hem verzonden. Het pakket komt binnen bij de webwinkel en wordt handmatig verwerkt. Ondertussen kunnen er veel vragen vanuit de klant komen over de status van het retour. Het product wordt weer op voorraad gelegd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op frankwatching.com

Kan je bij Hunkemöller gratis retourneren?

Je kan je artikel(en) altijd gratis terugbrengen in een Hunkemöller-winkel, binnen de retourperiode van 30 dagen vanaf de ontvangst van het product.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op hunkemoller.nl

Wie is de eigenaar van Hunkemöller?

De lingerieketen komt na de overname weer grotendeels in Nederlandse handen. Alle partijen zwijgen over de koopsom. Zes jaar geleden zou Hunkemöller door Carlyle voor 400 tot 500 miljoen euro zijn overgenomen van het Franse Pai Partners.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op volkskrant.nl

Waar staat Hunkemöller voor?

Geschiedenis. Het bedrijf werd in 1886 opgericht door de Duitse immigrant Wilhelm Hunkemöller (1858-1927) en zijn van Roermond afkomstige vrouw Josephina Lexis, en opereerde aanvankelijk ook onder de dubbele naam Hunkemöller Lexis.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl.wikipedia.org

Is ruilen en retourneren hetzelfde?

Bij ruilen maakt een consument gebruik van een recht of afspraak buiten de wet om. Aan die regeling kunnen dus andere voorwaarden worden gesteld dan aan het ontbindingsrecht. Daarom zou je kunnen zeggen dat iemand een product wel mag ruilen, en dan geen kosten voor de retourzending hoeft te dragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op charlotteslaw.nl

Wie betaalt de retourkosten?

Wanneer je een beroep doet op je herroepingsrecht binnen de 14 dagen, is de verkopende partij verplicht het aankoopbedrag aan je terug te betalen. Dat betekent: prijs van het product, verzendkosten, administratiekosten, verpakkingskosten of creditcardkosten. Alles krijg je terug.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Wat betekent binnen 14 dagen ruilen?

Binnen veertien dagen dat jij hebt laten weten van de koop af te zien, dient de verkoper het aankoopbedrag terug te betalen. Daarmee mag de verkoper wachten tot het product daadwerkelijk retour is of jij bewijs hebt geleverd dat je hebt product hebt teruggestuurd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Is een winkel verplicht om je geld terug te geven?

Fysieke winkel: geen wettelijke eisen

Anders dan vaak gedacht wordt, bestaan er geen rechten op retour bij fysieke winkels. Hoewel bijna alle fysieke winkels de mogelijkheid aanbieden om een product te ruilen, zijn ze hier niet toe verplicht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op legalbaas.nl

Wat moet je doen als je je geld niet terugkrijgt?

Krijgt u uw geld niet terug? Maak dan duidelijke afspraken over terugbetalen, bijvoorbeeld een betalingsregeling. Soms kunt u via de rechter uw geld terugvragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op juridischloket.nl

Hoe snel geld terug na retourneren?

Hoe is dit wettelijk geregeld? Volgens de wet moet u het aankoopbedrag (inclusief bezorgkosten) terugbetalen binnen veertien dagen na het ontbinden van de overeenkomst.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Kan ik nog van mijn aankoop af?

Volgens de wet heeft u 14 dagen de tijd om deze koop ongedaan te maken. Dat is de bedenktijd. De verkoper moet u over de bedenktijd vertellen vóórdat u iets koopt. U maakt de koop ongedaan met het 'herroepingsformulier' van de verkoper.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op juridischloket.nl

Heb je altijd bedenktijd?

Consumenten hebben meestal bedenktijd als u iets op een bepaalde manier verkoopt, zoals online of per telefoon. Zij mogen tot en met 14 dagen nadat het product is geleverd of het contract is bevestigd van de koop af. Dat mag zonder reden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op acm.nl

Kan je iets terugbrengen zonder doos?

Een originele verpakking mag de verkoper niet eisen, maar er gelden wel de grenzen van redelijkheid en billijkheid: als de consument een product kan beoordelen zonder de verpakking te beschadigen, dan is er geen reden om de originele verpakking niet terug te sturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl