Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).
Een servicenummer heeft een beltarief per minuut (met een maximum van € 1 per minuut) of een beltarief per gesprek (met een maximum van € 1,40). Deze kosten bestaan uit het beltarief en het starttarief. Het standaard beltarief van Ziggo is € 0,13 per minuut met een starttarief van € 0,13 per gesprek.
Een doorgeschakeld gesprek wordt berekend als een normaal uitgaand gesprek of is gratis als je Volop bellen hebt.
De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren: Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur. Zaterdag, zondag en feestdagen van 08:00 tot 22:00 uur.
Vast Bellen
Bij Ziggo bel je naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor het voordelige tarief van 15 cent per minuut. Bovendien betaal je per seconde en kun je je huidige telefoonnummer gratis meenemen naar Ziggo.
Trouwe bestaande klanten van het kabelbedrijf vinden het absurd dat nieuwe klanten zoveel korting krijgen. Ziggo stelt officieel dat iedere klant bij het aangaan van het abonnement een korting of extraatje in de vorm van gratis aanvullende tv-pakketten heeft ontvangen.
Wil je gesprekken vanaf je mobiele telefoon doorschakelen naar een ander toestel? Stel dan de doorschakelfunctie in. Gesprekken doorschakelen is gratis: je betaalt alleen de normale gesprekskosten. Bekijk hier hoe doorschakelen op je mobiele telefoon werkt.
Het instellen van een doorschakeling kost niets. Als je wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld, dan betaal je wel voor het gesprek vanaf jouw telefoon naar het telefoonnummer waarnaar je hebt doorgeschakeld.
Gebruik je meestal je mobiele telefoon, dan kun je beter stoppen met de vaste telefoon. Dat scheelt, buiten eventuele gesprekskosten, zo'n €60 abonnementskosten per jaar. Een goed alternatief is (gratis) bellen via internet, bijvoorbeeld met Skype.
Klantenservice is gratis
Hebt u een vraag of een klacht over een dienst of een product dat u hebt gekocht? Dan moet u daarvoor meestal bellen naar de klantenservice. Het bedrijf mag hiervoor geen kosten rekenen. U betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten.
Je krijgt gratis een extra tv-pakket wanneer je een Ziggo abonnement met internet en TV Start, TV Complete of TV Max combineert met een mobiel abonnement van Vodafone. Zorg ervoor dat je Ziggo én Vodafone abonnement op hetzelfde adres of KvK-nummer zijn geregistreerd.
Telecomproviders mogen zelf geen extra kosten meer rekenen voor het bellen naar 0900-nummers. Het bellen moet hetzelfde kosten als bellen naar een 'normaal' vast nummer.
Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).
Sluit de telefoon op het modem aan
Sluit daarom je vaste telefoon eens rechtstreeks aan op de Connectbox. Stop de telefoonkabel in Tel 1 op het modem en stop de andere kant in je telefoontoestel. Nu is je telefoontoestel rechtstreeks op het modem aangesloten.
Volop Bellen in binnen- en buitenland
Hiermee bel je onbeperkt naar Nederlandse vaste en mobiele nummers, én naar vaste nummers in 34 andere landen. Betaalde servicenummers, zoals 0900-nummers vallen daar niet onder.
Voer op je toestel * 21 *, een telefoonnummer en een # in, om oproepen naar dat nummer door te schakelen. Stap 2. Bel naar * 21 * om het doorschakelen weer uit te zetten.
Doorschakelen is gratis: je betaalt alleen de normale gesprekskosten. Zijn de abonnementen afgesloten vóór 2 september 2019? Dat kan dus iedereen zijn die jullie vaste nummer belt en vervolgens naar je vrouws mobiel wordt doorgeschakeld.
Is *#21# bellen om inkomende telefoontjes direct door te schakelen naar je voice mail. Als iemand dan belt, gaat hij meteen naar je voicemail. Je moet hem dan wel weer even uitzetten als je wel weer bereikbaar wil zijn.
Mobiel doorschakelen met Android
Ga naar oproepen doorschakelen; Ga naar spraakoproepen; Ga naar altijd doorschakelen; Vul het telefoonnummer in.
Alle doorschakelingen via het Vodafone netwerk zet je in één keer uit door te bellen naar de volgende code: ##002#. Of uiteraard via My Vodafone.
Waarom wordt Ziggo steeds duurder? De prijsverhogingen van de abonnementen zijn volgens Ziggo het gevolg van hogere kosten, zoals energie die nodig is voor het netwerk en de datacenters.
Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van Ziggo GO? Binnen, buiten, overal in de EU: Ziggo GO is gratis voor alle Ziggo klanten. Als je buitenshuis tv-kijkt via een 3G-, 4G- of 5G-verbinding, dan verbruik je uiteraard wel data uit je mobiele databundel.
Heb je een Alles-in-1 pakket, Internet & TV pakket of een Internet & Online TV pakket van Ziggo? Dan heb je toegang tot Ziggo GO. Log eenmalig in met je Mijn Ziggo-accountgegevens en je kunt gebruikmaken van Ziggo GO.